مدیرعامل آتیه سازان حافظ از افزایش مراکز درمانی طرف قرارداد با هدف کاهش پرداختی از جیب بیمه‌شدگان و انعقاد قرارداد با داروخانه ۱۳ آبان خبر داد.

به گزارش نیکوکار، نمازی در نشستی صمیمانه با اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، با اشاره به افزایش موسسات و مراکز درمانی طرف قرارداد با شرکت، گفت: به منظور تسهیل دسترسی بیماران خاص و صعب العلاج به داروهای مورد نیازشان، قرارداد با داروخانه ۱۳ آبان منعقد شد.

مدیرعامل آتیه‌سازان حافظ همچنین از عقد قراداد با بیمارستان‌های دولتی – دانشگاهی و خرید خدمت تخت‌های ویژه ( VIP ) خبر داد و افزود: با افزایش موسسات درمانی دولتی و خصوصی طرف قرارداد از جمله مراکز آزمایشگاهی، تصویربرداری، فیزیوتراپی و رادیوتراپی، بیمه‌شدگان آتیه‌سازان حافظ می‌توانند بدون دغدغه و بدون پرداخت مستقیم از جیب، پیگیر امور درمانی خود شوند.

وی با اشاره به اساسنامه تشکیل شرکت آتیه‌سازان حافظ، اظهار کرد: این شرکت زیرمجموعه سازمان بیمه سلامت ایران است و در راستای اجرای اهداف و سیاست‌های سازمان گام برمی‌دارد.

نمازی ادامه داد: بیمه‌شدگان ما از اقشار مختلف جامعه هستند از این رو تلاش ما این است تا با افزایش تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد، ضمن تسهیل دسترسی بیمه شدگان به خدمات، هر چه سریعتر به سمت paperless (تجارت بدون کاغذ) بریم تا با الکترونیک شدن خدمات در همه بخش‌ها و کاهش رفت و آمدها و مراجعات به شعب، هزینه‌های بیمه‌شدگان را کاهش دهیم.

مدیرعامل آتیه‌سازان حافظ با بیان اینکه جلب رضایت ارباب رجوع برای ما در الویت است، تاکید کرد: عمل به تعهدات قراردادهای منعقد شده وجهه و جایگاه حقوقی شرکت را ارتقاء می‌دهد در همین راستا پرداخت مطالبات مراکز و موسسات درمانی طرف قرارداد به طور مداوم و منظم به روز رسانی می‌شود و پرداخت خسارت درمان به بیمه‌شدگان نیز طبق مفاد قرارداد صورت می‌گیرد؛ ضمن اینکه هزینه‌های درمانی بیماران خاص و صعب العلاج نیز به صورت روزانه پرداخت می‌شود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

ارسال نظر