کد خبر: 14298

رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی و توسعه ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی سازمان بهزیستی کشور راه‌های شرکت در پویش مثبت ماه برای حمایت از مددجویان سازمان بهزیستی را در ایام عید فطر اعلام کرد.

به گزارش نیکوکار، سید محمد جواد حسینی با اشاره به برگزاری پویش “مثبت ماه” گفت: عید سعید فطر، عید پاداش ما مسلمانان است که باید به کمک و یاری نیازمندان بشتابیم و لبخند و شیرینی این روز را با یکدیگر تقسیم کنیم. پرداخت زکات فطره یا فطریه در این روز بر هر مسلمانی واجب است و چه خوب است که این فطریه را به نیازمندان آبرومند و افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی همچون بهزیستی هدیه کنیم.

وی افزود: هموطنان و مردم شریف کشورمان می توانند با شرکت در این پویش جهت پرداخت فطریه (عام، سادات) و کفارات از طریق درگاههای مشارکت سازمان بهزیستی اقدام کنند.

حسینی در خصوص شیوه مشارکت مردم در این پویش گفت: مردم شریف کشورمان می توانند در ایام عید سعید فطر با شماره گیری کد دستوری #۱۲۳* و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۰۷۰۷۰۷۵ به نام هدایای خاص مشارکت‌های مردمی نزد بانک مرکزی و یا ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۲۳ و از طریق درگاه اینترنتی mosharekat.behzisti.ir دراین پویش شرکت کنند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب ها

ارسال نظر