مدیرکل دفتر توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با موادمخدر از راه‌اندازی مجمع خیرین یاریگران زندگی در ۲۲ استان خبر داد و گفت: تاکنون حدود ۲۲۰۰ خیر در حوزه مبارزه با مواد مخدر جذب شدند و با کمک این خیرین بیش از ۳۰۰۰ شغل ایجاد شده است.

به گزارش نیکوکار،فرزین رحیم نظری با اشاره به تشکیل مجمع خیرین یاریگران زندگی اظهار کرد: از سال گذشته با تدبیر دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر بنا شد که مجمع خیران یاریگران راه‌ندازی شود و تاکنون در ۲۲ استان این مجمع در حال فعالیت است.

وی افزود: تاکنون حدود ۲۲۰۰ خیر در حوزه مبارزه با مواد مخدر جذب شده‌اند و با کمک این خیرین بیش از ۳۰۰۰ شغل ایجاد شده است.

مدیرکل دفتر توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم‌نهاد ستاد مبارزه با موادمخدر با بیان اینکه عمده فعالیت این خیران در زمینه ایجاد اشتغال برای معتادان بهبودیافته از مواد مخدر حین درمان بوده است، گفت: این خیران در مراکز ماده ۱۶ و مراکز درمانی سوله می‌سازند و کارگاه تجهیز می‌کنند و بهبودیافته‌ها یا خانواده‌های بهبودیافته‌ها را به کار می‌گیرند.

رحیم نظری یادآور شد: از حدود یک سال و نیم گذشته تاکنون بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان از خیرین جذب اعتبار صورت گرفته است. حدود ۲۰۰ میلیارد نیز اهدای زمین و کمک غیر نقدی انجام شده است.

وی در پاسخ به سوالی درخصوص چشم‌انداز ستاد در این زمینه اظهارکرد: از برنامه بسیار جلوتر هستیم و استقبال خوبی صورت گرفته و ۳۰۰۰ شغل ایجاد شده است. زمانی چرخه درمان تکمیل می‌شود که شغل ایجاد شود و از این طریق این کار را انجام می‌دهیم.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/