رئیس مرکز برنامه‌ریزی و پژوهش کمیته امداد از راه‌اندازی سامانه «نظام پیشنهادات» در راستای تحقق طرح امداد هوشمند و مردمی شدن کمیته امداد خبر داد.

به گزارش نیکوکار، سعید زارع زاده با اشاره به اهمیت مشارکت کارکنان، جامعه هدف و مردم در بهبود عملکرد کمیته امداد گفت: یکی از راهکارهای گسترش مشارکت همگانی در تصمیم سازیها و ارتقای عملکردها، راه‌اندازی نظام پیشنهادها است.

وی افزود: به همین منظور در راستای بهبود مستمر فرآیندها و لزوم اخذ نظرات جامعه هدف و ذی-نفعان امداد، راه‌اندازی سامانه نظام پیشنهادات در دستور کار کمیته امداد قرار گرفت.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی و پژوهش کمیته امداد با اشاره به اقدامات انجام شده توسط دفتر تشکیلات، بهبود روش‌ها و تحول اداری این نهاد، ادامه داد: در گام اول، فرآیندها، دستورالعمل و اقدامات پیشین مورد بررسی قرار گرفته و پس از شناسایی چالش‌ها و انجام مطالعات، فرآیند بهبودیافته نظام پیشنهادها با بهره‌گیری از فناوری اطلاعات و کوتاه‌سازی فرآیند، طراحی شد.

زارع‌زاده ضمن تشریح تعاملات انجام شده درخصوص تهیه سامانه نظام پیشنهادات، تاکید کرد: سامانه مربوطه دارای قابلیت‌های بسیاری از جمله همسان‌سازی با خواسته‌ها و نیازهای امداد، قابلیت ارتباط با دیگر سامانه‌های موجود همچون مدیریت دانش، ارزیابی عملکرد، اتوماسیون و … است.

وی گفت: هوشمندی در یافتن پیشنهادات تکراری، امکان ایجاد تیمهای هم‌اندیشی، قابلیت تفویض اختیار به استان‌ها در خصوص بررسی اولیه پیشنهادات، داشبورد مدیریتی قوی و ارایه گزارشات پارامتریک از جمله ویژگی‌های نظام پیشنهادات کمیته امداد است.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی و پژوهش کمیته امداد خاطرنشان کرد: این سامانه همچنین از قابلیت بانک ایده‌ها، امکان ارزیابی و ارایه پاداش و همچنین قابلیت ارایه پیشنهاد در بستر وب برای آحاد مردم، خیرین و نیکوکاران به منظور اخذ نظرات و پیشنهادات آنان برای خدمت‌رسانی بهتر به ولی‌نعمتان جامعه برخوردار است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، زارع‌زاده با بیان اینکه سامانه نظام پیشنهادات از امروز دهم مهرماه به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است، اضافه کرد: امیدواریم نظام پیشنهادهای کمیته امداد با سبک و سیاق جدید و با بهره‌گیری از سامانه‌ای مدرن و کارآمد، با مشارکت کارکنان و آحاد مردم به عنوان صاحبان اصلی این نهاد، نقش مثبت و سازنده‌ای در پیشبرد اهداف والای این نهاد مقدس و ارایه خدمات بهینه به جامعه هدف ایفا کند.

براساس این گزارش، سامانه نظام پیشنهادات کمیته امداد به آدرس pishnahadat.emdad.ir آماده دریافت نظرات و پیشنهادهای جامعه هدف و عموم شهروندان در بهبود عملکرد خدمت‌رسانی این نهاد است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/